2009/11/17

Szép online világ: gyors, egyszerű ügyintézés

A címben található mondatra mondaná a beszűkült szókincsű Pista bácsi, hogy a "f*szt".

Ugye már írtam pár mondatot korábban a T-Home-os vesszőfutásról, ami azóta sem ért igazán véget. Mert olyan számlát küldtek, amiben csak fél hónapig volt kedvezmény elszámolva. Tudni kell, hogy már a lejárat előtti napokban kértem, hogy módosítsák a csomagot, tehát egyértelműen azon voltam, hogy náluk folytassam az internethasználatot. Erre kapok tőlük egy ilyen számlát.

Persze ezt telefonon és e-mailen sem lehet intézni. A telefonos droidok, mert már én is ezt a kifejezést használom rájuk, alig tudnak valamit. Minden tiszteletem az övék volt, hogy napi rengeteg nyűgös ügyféllel kell foglalkozniuk, akik elhajtják őket a fenébe, de azért álljon már meg a menet. Mi az, hogy nem tudja kapcsolni azt a kollégáját, aki illetékes az ügyemben? Miért kell újra és újra felhívnom őket, és az elejétől végignyomkodni a kombinációt? Mert ugye az sem mindegy, hogy mikor nyomom a számokat...

Nos... bemásztam egy T-pontba, ahol egy kedves ügyfélszolgálatos fickó készségesen gépelt valamit (amit én nem láttam), majd azt mondta, hogy 48 órán belül visszaszólnak. Ez nem igazán történt meg, de ezt annak a számlájára írtam, hogy csütörtök este voltam bent. Kedden jött a telefon, hogy megkapták felháborodásomat. Nem így fogalmaztak, de legalább megkapták a panaszomat. Meg nem nyugtattak, csupán annyit mondtak, hogy majd 30 napon belül elbírálják. Fantasztikus... Olyan nehéz megállapítaniuk, hogy a hűségidő lejárata előtt írásban (e-mailben) és telefonon (kétszer is) jeleztem maradási szándékomat... Mindegy, várom, hogy mi fog történni.

Van egy másik harcunk is... az ELMŰ-vel. Valamiért megugrott a fogyasztásunk, amit én valahogy az újrakábelezéshez kötnék. Évi nem akarta elhinni, és valahogy a számítógéphez kötötte. Való igaz, hogy az is fogyaszt, de érezhetően nem annyit, mint kellene. Ahogy más háztartási gépünk sem. A mikró sem... A hűtő sem. Azt a tanácsot kaptuk, hogy hívjuk fel az ELMŰt.

Évi felhívta, de kiderült, hogy a telefonos ügyfélszolgálaton NEM lehet ilyen bejelenteni, hanem be kell fáradni egy ügyfélszogálatra.

Az hogy lehet, hogy a mai felvilágosult korban nem lehet telefonon, e-mailben vagy online felületen ügyet intézni? Ráadásul olyan cégeknél, amik kötődnek a technikához... Mert érdekes módon könyvet lehet rendelni, ruhát lehet vaterázni és még kötelező biztosítást is lehet kötni.

Nincsenek megjegyzések: