2009/10/06

Dollhouse - Azaz mi újság a babaházban

Az a jó a sorozatok utólagos egyben való megnézésével, hogy nem kell hétről-hétre várni az új részre, valamint saját magam szabhatom meg, hogy mennyit és mikor nézek meg belőlük. A Dollhouse-nál még meg kell említeni, hogy a sorozat első évadának befejezése után még két részt kaptunk pluszban.

Nehéz lenne eldönteni, hogy kinek van igaza. Nekem az eredeti, tévében nem játszott, felvezető rész (gyk. pilot) annyira nem tetszett. Igaz, hogy én először ezt néztem meg sokkakkal ellentétben. Fordított esetben talán nekem is más lett volna a véleményem.

Nahh... de néhány szót a sorozatról. Az alapfelállás szerint létezik néhány úgynevezett babaház, ahol üres testeket töltenek fel személyiséggel. Tökéletes testű és kinézetű egyének adják oda magukat önként vagy egyfajta büntetés letudásaként. Természetesen nem csak örömlány vagy selyemfiú szerepét tudják betölteni, hanem akár lehetnek nyomozók vagy atomtudósok is. Ez utóbbi egy picit erős, de lehetne...

Az a gáz az egésszel, hogy egynek még jó, egyszer meg lehet nézni, de semmi extra. Szombat délutáni matinéműsor. Sokkal több potenciál lett volna a dologban.

A dvd-n lévő plusz részről még azért megemlítenék pár dolgot. Egy picit feleslegesnek éreztem. Nem tudom, hogy a készítők szándéka ezzel az volt-e, hogy még 10 éven menjen a sorozat, és hogy addig mi minden történhet. Mindenesetre nincs az egészben elég erő, hogy túl sokáig menjen. Már most, a második évad néhány része után temetik a sorozatot. Ki tudja, hogy még hány részt fogunk látni... lezárásra azonban ne számítsunk.

Nincsenek megjegyzések: