2009/04/04

PDA megjavítva és Vatera

Ha egy kicsit az ember elhavazódik a munkába, és a mellette beválalt Baldur's Gate 2 és Oblivion fordítási kötelezettségeit nem hanyagolja el, akkor annak a blogírás is kárát látja. Ha már napi szinten iksz-ezer karakter került beverésre, akkor újabbakhoz nem sok kedvem marad.

A lényeg annyi lenne, hogy Évi vaterázásainak újabb gyümölcse termett. A sok 1 forintos ruha mellett sikerült egy olyan fickót találnia, aki nemcsak, hogy tudott kijelzőt szerezni a PDA-mhoz, de ki is tudta cserélni a rosszat. Igaz, hogy az egész 12 ezer pénz volt, de mégsem 17. A Mitac Mio 169RS típusú készülékem szinte olyan, mint új korában. (Ezt az érzést csak tovább fokozta, hogy a "hard reset" miatt mindent újra kellett csinálni és telepíteni. Valamint, hogy még nem vettem le az elejérő a védőfóliát sem.)

Ha már megemlítem a Vaterát. Eddig nagyon sokat tudtunk neki köszönni, mert elég sok jószándékú egyén teszi fel oda a cuccait 1Ft-ért vagy potom áron. Nem kifejezetten az a célja, hogy sokan nyerjen a ruhán (bár ilyennel is találkoztunk), hanem az, hogy jó kezekbe kerüljön. Most, hogy galád módon bekebeleztek egy másik hasonló oldalt, így még nagyobbra nőtt a részesedésük, és meg tudták azt tenni, hogy előnytelenebb feltételeket nyújtsanak a felhasználóknak, azaz gyakorlatilag fizetőssé tették a dolgot. Most kellenének jó aukciósoldal-motort író szakértők, mert egy hasonló oldallal most elég jól tudnának járni. Persze azért vannak gyengébb próbálkozások, amik Évinek annyira nem tetszenek (és a Vaterán is vannak kevésbé jól átgondolt funkciók), de én mégis látnám benne a potenciált.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nekem a vatera volt a legfelhasználóbarátabb oldal, azok közül, amiket ismertem. Viszont, amita kiderült, hogy fizetős lesz, gyakorlatilag eltűntek a kedvezőbb ajánlatok. 1 ft-osokat csak azért tesznek föl, hogy rátévedj a termékeikre, és megvegyél 1000 ft-os ruhákat (akkor inkább újat vesz az ember sztem). Szóval szivacs van. Nyuszókos