2009/02/18

Sasszem - Eagle Eye

Ha jól emlékszem, akkor az Indiana Jones filmet néztem meg moziban, amikor ennek az ajánlójával találkoztam. Néha már csak azért is érdemes elmenni moziba, hogy valami olyan film előzetesét megnézzem, amiről korábban még semmit sem hallottam.


Mikor a lemezt behelyeztem a meghajtóba, akkor nagyjából sejtettem, hogy mire számíthatok, mégis volt az egészben egy olyan meglepetésfaktor, amit előzőleg nem gondoltam volna. Sajnos a cselekmény hamar elárulta magát, ezért a végére már nem igazán volt meglepetés. Az egyedüli kérdés a hogyan volt, valamint, mint milyen hülye befejezést tudnak majd kitalálni.

A film amúgy végig pörgöt, nem nagyon volt benne lazulás. Az erőszak is kimaradt belőle, ezért bátran tudom ajánlani a könnyed, de ugyanakkor izgalmas kikapcsolódásra vágyóknak.

Nincsenek megjegyzések: