2008/11/13

Pokolfajzat (Hellboy) 1-2

Régen még azt hittem, hogy ismerem az összes elképzelhető szuperhőst, azonban idővel rájöttem, hogy meglehetősen foghíjas a tudásom. A Pokolfajzat első részét azért nem láttam korábban, mert azt hittem, hogy valami horror. Aztán mikor elkészült a második rész, és rengeteg kritikát lehetett olvasni róla (főleg azért, mert Etyekwoodban, azaz Magyarországon készült), úgy döntöttem, hogy megnézem mindkét részt.


Nagyon kellemes csalódásban volt részem. Főleg az első rész hangulata jött be a náci Németországos háttérel, valamint a vicces beszólásokkal, és remek karakterekkel. Mondjuk volt elég sok lejtmenet, vagy gagyi rész, de ez mind nem számított. Mivel magyar nyelven néztem a részeket, ezért nem tudom, hogy Pirost (Pokolfajzat) barátunkat valóban Rednek hívták-e, de azt hiszem, hogy a magyar fordítás is kifejezetten élvezetesre sikerült. Persze, mondom én ezt úgy, hogy nem ismertem szuperhősünk valódi, nyomtatásban kiadott hátterét.

A második rész egy tipikus lenyúlás volt. Érződött az ötlettelenség, valamint egy pici erőlködés. Mindezen felül azonban elég jó szórakozás volt, és azt hiszem, hogy az első résszel együtt meg fogom újra nézni ezt a filmet is. Talán majd a harmadik rész megjelenésekor lesz újra aktuális...

Annyit még hozzátennék, hogy második részen nem látoszott, hogy valami kelet-európai országban készült volna. Jók voltak a trükkök, és nem volt gagyibb, mint az előző rész. Remélem, hogy a következő részt is nálunk fogják csinálni.

Nincsenek megjegyzések: