2008/01/14

Ajándék a T-onlinetól

Mikor kezembe vettem a mai postát, akkor egy kicsit furcsán nézegettem a pufis levelet. Gondoltam is magamban, hogy valaki valamilyen optikai lemezt (gyk. cd, dvd) küldött volna valamilyen alkalomból.

A kíváncsiságom csak tovább nőtt, amikor láttam, hogy a Tököm csoport volt a feladó. Kiderült, hogy a T-online-ba vetett töretlen hűségem miatt kapok tőlük egy kis "személyre szabott ajándékot". Voltak ugyanis olyan jófejek, hogy küldtek nekem egy olyan képes asztali naptárt, ahol a képeken mindenhol látszik a Zoltán név. Ezzel sikerült a napi jókedvemet megalapozni, és a jövőben is hosszabbítani foguk náluk csomagot, ha az nekem havi 3000Ft megtakarítást jelent (ugyanis most a 10.500 helyett csak 7.900-et fizetek ugyanazért a csomagért).

Ezzen bejegyzésemmel nem akarom őket továbbra sem eltántorítani a további ajándékoktól. Bármilyen apróságnak örülni tudok.

1 megjegyzés:

Panyi írta...

Hehe ilyet én is kaptam, azt hittem valami cdt küldenek megint, de erre naptár na mondom lol. Írják, hogy személyre szabott, mondom ráírják, hogy panyika vagy mi? Erre látom mindenhol ott virít a Péter:D