2007/10/17

Fürdőszobafestés

Nagy erőt vettem magamon, és kivettem egy pénteki napot, hogy végre befejezzem a nagy festési munkálatok utolsó fázisát, azaz a fürdőszobát. Ez a nap szépen el is telt a cuccok kihordásával, a fal egyengetésével, glettelgetéssel és csiszolással.

Szombaton még egy utolsó nekirugaszkodás volt a fal egyenletesebbé tételére, de igazából ez már csak apró simogatás volt a korábbiakhoz képest. A falak kétszeri lefestése pedig már szinte rutinból ment. Izgalmat főleg az jelentett, hogy a fürdőszoba nagy részét kitöltő sarokkád felett miképpen oldjam meg a munkálatokat, de szerencsére erős polcdarabbal szó szerint sikerült áthidalni a problémát.

Valamiért a munkálatok elején azt hittem, hogy a vasárnapi nap majd pihenéssel fog eltelni, de sajnos tévedtem... Elég sokat kellett takarítgatni, és mivel nagyon benne voltunk Évivel a sok takarításban, ezért még a több hónapja csatatérként kinéző konyhát is megtisztogattuk. Lassan már tényleg kezd úgy kinézni a lakásunk, mint egy igazi lakás, és nem egy lerakat.

Igazából még van néhány munka, hogy teljesen végezzünk mindennel (ajtók-, keretek-, csövek lefestése, ajtóüveg beigazítás, stb), de szerencsére a nehezével már szerintem megvagyunk.

Nincsenek megjegyzések: