2007/07/06

Megint Hősök, csak egy kicsit másképp

Igen, újra hősökről lesz szó, de most nem a sorozatbéliekről. Bár, ha úgy veszzük, akkor a Heroes of Might & Magic játék is (játék)sorozatnak tekinthető.

A tegnapi nap úgy döntöttem, hogy feltelepítem a játék 5. részét a gépemre. Már nagyon régen szórakoztam a sorozat régebbi részeivel, és azt hiszem, hogy a 2.(!) volt az utolsó, amivel sok időt töltöttem el. Tehát a játék szinte újként hatott, és igazából még felfedezésre vár.

Tegnap este nekiugrottam az első hadjáratnak, és elég meglepve tapasztaltam, hogy az első két pálya összesen több, mint 2 óra hosszat tartott, ráadásul túl nagy előre való haladás nem is volt a játék során. Van egy olyan rossz sejtésem, hogy az első hadjárat jelenti az oktatást, és akkor elég hosszú ideig csak "tanulni" fogok.

Nincsenek megjegyzések: