2007/06/04

Karib tenger kalózai harmadszor

Nem tudom, hogy miért van mindenki hasraesve Jack Sparrow kapitánytól. A film első része nagyon jól sikerült, míg a második tipikus olyan folytatásnak tűnt, ami csak átkötőként szolgált az azt követőhöz. A harmadik résztől így mindenki méltán várhatta az ütős csattanót, a nagy paradét, a tüzijátékot... és erre mi lett? Halk pukkanás, "ennek a filmnek is vége", "még hány bőrt akarnak lehúzni?".

Lehet, hogy csak én vagyok hülye és nem értem a koncepciót. Ez most mesefilm? Érveim: Walt Disney, sok Jack, kicsi Jackek, vicces figurák. Gyermekeknek nem való kalandfilm? Érveim: ijesztő figurák, kalózok, agyevés, ládában dobogó szív. Az egész inkább felnőtteknek való mesefilm, olyanoknak, akik letudnak butaszintre süllyedni, és önfeledten élvezni tudják a baromságokat. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy rossz film lenne, de én valahogy nem tudtam olyan jól szórakozni. Egy kicsit unalmas, elnyújtott volt, és olyan, mintha maguk az alkotók sem tudják, hogy mi lesz majd a végkifejlet, a sorozat végső lezárása.

A filmet azoknak ajánlom, akik az előző kettőt is végignézték, így legalább választ kapnak a korábbi kérdéseikre, de ugyanakkor cserébe kapnak is párat.

1 megjegyzés:

Panyi írta...

Nem tudom nekem is érdekesen hangzott, de valóban gyerekeknek nem ajánlom. MOndjuk még mindig az első volt a legjobb