2007/06/08

House

Sokan el vannak ájulva ettől a sorozattól, de én nem tudom, hogy mit esznek rajta. Mondjuk igaz, hogy a héten láttam belőle először egy kis részletet, kb. 2 percet. Nagyjából ennyit birtam belőle, mert valami orvosos baromságról beszélgettek. Csak úgy röpködtek a szakszavak...

Lehet, hogy már elegem van az orvosos sorozatokból. Ugye régen volt a Klinika, a Kórház a város szélén... Ezekből elég sok részt láttam, de már nem igazán tudnám visszaidézni, hogy mi is történt bennük. Aztán jött a "nagy ámerikai" sorozat, a Vészhelyzet... Ebből olyan egy évadnyit láttam (akkoriban még fogalmam sem volt róla, hogy egyáltalán a sorozatokat évadban mérik, a Dallas is csak úgy ment a maga útján, és kiderült, hogy abból is több évad volt) . Szóval azt hiszem, hogy nem fogom bővíteni, legalábbis ezzel nem, az eddig nézett sorozataim listját.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

House-t én sem bírom, de ha van időm Vészhelyzetre, azt megnézem szívesen, meg a Grey's Klinikát is, nincs velük gondom, sőt, bírom is.